bambi

Lillephant i större storlekar!
 
Va glad jag blev jag fick höra att Lindex kommer att ha sin Lillephant kollektion i större storlekar - upp till 116! Kollektionen kommer att finnas i butikerna nu i början av juni.
 
Klänningen finns upp till storlek 116 och kostar 149 kr. Hängselbyxorna finns bara upp till 86 och kostar 129 kr. T-shirts (finns flera tryck) kostar 129 kr och pikétröjor 129 kronor, dessa finns också upp till storlek 116. Dom snygga mjukisbyxorna kostar 149 kr och finns också upp till 116.
#1 - Mia - träning och småbarnsliv

Ja, vilken rolig nyhet för oss med lite större barn! :-)

#2 - Anna

Tråkigt med de dassiga färgerna, antar att det är menat att dom stackars pojkarna ska bära dem? - som alltid förvägras klara, starka färger på klädkedjorna.. dåligt lindex.... Trevligt annars.

#3 - Lina

KUL me vernissage o fina saker han gjort :) snygga kläder oxå. Kommer ikväll till Gondolen, ses vi? Ta med formen om det fortf var ok. Förlorade alla mina nr i tfn boken i fred :( Så ajg har inte ditt nr kvar :( Surt :( Kraaaaam Lina

#4 - Mallis

ÅH!

Vad glad jag blir. Här ska shoppas loss!

#5 - Petra

Åh, vad glad jag blir, älskar de kläderna! Har verkligen grämt mig över att det bara funnits upp til 86, de är såå fina!

#6 - Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

tycker de kläderna är så söta! de är i så skönt material också.