bambi

Midsommarpresent från Crocs
 
Dagen innan midsommar så fick jag hem detta trevliga bud från Crocs med nya skor till barnen. Jag hade önskat mig dessa supersnygga skor till båda barnen (jag älskar ju att syskonmatcha). Jag ser nu att Crocs just nu har 25% rea på just dessa skor, så passa på!
 
 
Zack och Leah har använt Crocs i tre år nu och vi har alltid varit väldigt nöjda med skorna med allt från kvalitén till att dom oftast är väldigt enkla för barnen att själva ta på och av. Dom väger också väldigt lite vilket jag tror underlättar, speciellt när barn lär sig att gå.
 
#1 - Hanna

Åh, de där skulle gillas här hemma också. Lila är båda barnens favoritfärg och ihop med turkost är det superläckert :)

#2 - Elin - En trebarnsmamma

Åh, vilka SNYGGA!! Att man aldrig får såna roliga bud hit ut till skogen ;)
Kram

#3 - Sofie

Vilka fina skor ! Hur är de i storlek, har barnen sina vanliga storlekar?

Svar: Ja, dom har sina vanliga storlekar :)
bambi

#4 - Sarianne

Riktigt fina färger på skorna!

#5 - Carolina

Wow, vilket fint bud! Vi älskar också Crocs skor - de är jättebra! Kram