bambi

Snart semester för hela familjen!
 
Idag är sista arbetsdagen för maken inför semestern, också sista dagen för barnen på förskolan. Snart är vi samlade hela familjen och ska hitta på så mycket roligt tillsammans! Jag längtar så att det pirrar lite i magen  :)
 
Det är så mycket som jag hoppas att vi hinner med under juli: gå på Skansen, kanske gå på Gröna Lund igen, äta på restaurang, gå till roliga lekparker, åka till svärföräldrarna och åka och hälsa på Fnulan nere i Skåne (jag har faktiskt aldrig varit i Skåne!!)
 
Men först ska vi starta semstern med biff och potatis ikväll med världens godaste äppelpaj till efterrätt! Sen så ska vi bo på hotell här i stan på söndag, det ser jag verkligen fram emot!
 
Ha en underbar fredag nu allihop!
#1 - Tant Skarp

Låter härligt. Välkommen till oss i Skaone! :-)

#2 - fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Så roligt och trevligt det låter. När jag är i Stockholm och bor på hotell så bor jag alltid på Birger Jarl. Det är så nära till allt och personalen är så trevliga och barnvänliga.
Ha en fantastisk semester!

#3 - jenny - mammaliv i nashville

Sååå härligt med familjesemester!!

#4 - dianasdrömmar

Låter härligt vännen kram Diana