bambi

Sommar = glass
 
Jag har haft en sån konstig morgon så jag känner mig helt snurrig i huvudet nu. Tyvärr kan jag nog inte berätta så mycket om händelserna i bloggen, kanske någon gång senare. Men jag kände att jag behövde något att pigga upp mig med och då kom jag på att jag hade några Magnum-glassar i frysen!
 
Har ni testat dessa Magnum-kiss glassar? No 4 Flirty Kiss Gâteau au chocolat var jättegod med chokladsås och chokladbrownies! Maken testade Tiramisu versionen och han gillade den också.  :)
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Nej de har jag inte testat, är hemma magsjuk men skall testa när jag blir frisk

#2 - Emma

Créme Brûlée var ingen favorit, men Gâteau au chocolat och den med tranbär och maränger var väldigt goda tycker jag. :) De andra två har jag inte provat än.

#3 - Erika

Uss... Hoppas d inte e nåt allvarligt 😩
Ååååh jag äääälskar Magnumglassarna! Dock är jag laktosintolerant så somrarna nu för tiden är sjukt jobbiga med alla dessa goa glassar! Glad att det kommit några laktosfria varianter blan styckglassarna iaf!
Ha en go sommar!! 😃

#4 - Johanna

Kram! <3

Tycker de är lite för söta, tacka vet jag Häagen-Dazs salted caramel! ;)

#5 - Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma

Jag har inte testat någon av dom faktiskt, jag blir så velig vilken jag ska välja så det blir oftast en helt annan istället :D

#6 - Katja

Hoppas att det inte är något allvarligt, ta hand om er!!