bambi

Torsdag med dagens tips!
 
Blogglusten och orken har inte riktigt infunnit sig idag. Jag sov till och med en stund på eftermiddagen nu, känner mig fortfarande inte helt frisk. Känner mig som en gammal tant nu för tiden som bara beklagar sig om sina krämpor för alla... haha. Men jag har fortfarande lock för örat och hostar en hel del. Konstigt det där, för det har hållt på över två veckor nu.
 
Om ni har tråkigt och/eller vill ha lite fler besökare till er blogg så kan jag tipsa er om Mer Trafik där man får besöka andras bloggar och i gengäld får man besökare till sin egen blogg. Man kan hitta en hel del nya roliga bloggar och så kanske några nya hittar till sin egen blogg. Win-win  :)
#1 - jenny - mammaliv i nashville

Vilket kul tips! Jag nappade direkt & delade vidare :)
Älskar att hitta nya bloggar!