bambi

Ännu fler anledningar till att besöka La Boqueria
 
Det räcker nästan inte med bara ett besök på Barcelonas matmarknad La Boqueria. Det finns så otroligt mycket att se och så mycket gott! Både jag och Linda blev helt kära i dessa små choklad-igelkottar och köpte med oss flera hem till barnen.
 
 
Jag tyckte även att dessa röda flugsvampar var oemotståndliga och tänkte direkt på Zack och hans förkärlek till Super Mario.
 
 
Man slås verkligen av häpnad av alla otroliga färger på La Boqueria. Det är en ocean av färger och lukter.
 
 
Det är inte bara räkorna som är färska (och till och med rör på sig fortfarande - något jag aldrig har sett förut!!) utan man kan även köpa nymalda kryddor i lösvikt. Till och med pepparkorn!
#1 - Fröken M

Den där marknaden är verkligen helt fantastisk och min favoritavdelning är den med frukt ! det finns så mycke gott att man knappt klarar av att välja :)
Kram

#2 - Titti

Ni verkar ha det toppen.
Så mycket gott....de där apelsinskivorna med choklad
lockar...
Kram Titti

#3 - Tindra

Har blivit så sööötsugen av alla dina fina bilder fr barcelona, gud vad mkt gott & vad fint det är!

Ang helgen den 16:e mars så planerar jag kalas till ilip,han fyller 2år :) Min lilla har blivit stor :)