bambi

Bäst i test - La Roche-Posay
 
Har ni hört talas om La Roche Posay? Jag hade inte riktigt hört talas om det innan min fina vän Diana bjöd med mig på ett av deras event.
 
 
Tydligen så har deras body lotion Lipikar Lait blivit bäst i test i Råd & Röns test och efter ett par dagars användning av den så förstår jag verkligen varför! Och deras ansiktskräm har varit suverän! Jag har vaknat upp med bebislen hud. Så jag är superglad att jag har hittat detta märke!
 
La Roche-Posay är ganska nytt i Sverige eftersom dom vill bara sälja sina produkter hos apotek och hos hudläkare. Så innan när vi hade apoteksmonopol i Sverige så kunde dom inte komma in på marknaden, men nu så finns dom hos apotek men också hos t.ex. Militus Medical.
#1 - dianasdrömmar

Lipikar är suverän, mysigt att ses igen kram Diana

#2 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det är något jag ska kolla in när jag är i närheten av ett apotek.

#3 - Caroline

Deras ansiktskräm har varit min räddning under vintern! Den är underbar! Synd bara att krämerna är så dyra..

#4 - Sofia - ett bättre du

Ohh, jag har också hört att deras produkter ska vara bra, men aldrig testat. Men nu blev jag lite sugen ändå :)