bambi

Elodie Details - The Apple of my Eye
 
I fredags så besökte jag och Leah Elodie Details concept store/showroom som ligger vid Östermalmstorg. Jag och Elodie Details ska ha ett samarbete så jag fick välja ut några favoriter från deras urfina vårkollektion! Mitt absoluta favorittryck är Apple of my eye som är ett tryck med äppelblommor mot en ljusblå bakgrund.
 
 
Som ni ser så finns trycket nu i vårkollektionen på mössor, filtar, sittdynor, regnskydd, skötväska, mm. mm.
 
 
Och bäst av allt så kommer Elodie Details vagn Stockholm Stroller i det trycket också!!! Men som vanligt med Elodie Details produkter så finns dom bara i begränsad upplaga. Denna vagn kommer bara i 140 exemplar, så om man vill ha en så får man vara lite på hugget.
 
 
Nytt till våren är även deras Home kollektion med bäddset, sovpåsar, förvaringskorgar, mm. Superfint!
 
 
Leah tyckte att hon hamnat i napp-heaven och utbrast "OJ! Många nappar!"
 
 
 Med oss hem hade vi med oss en svart Stockholm Stroller pimpad med skötväska, regnskydd (som hänger så praktiskt på sidan om vagnen) och sittdyna i mitt favorittryck. Supersnygg!
 
 
Håll utkik för snart dyker det även upp en tävling sponsrad av Elodie Details!
#1 - Titti

Åh vilka fina saker....vilken snygg vagn!
Tur jag inte har småbarn längre!!
Kram Titti

#2 - Petra

Såååå fint! Älskar det trycket!

#3 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Oj oj oj, fina grejor! Bäst att hålla ögonen öppna efter tävlingen då!
Hoppas ni får en bra måndag!

#4 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag har skötväskan! Och nu blev jag sugen på regnskyddet med ;)

#5 - dianasdrömmar

Ursöt vagn kram Diana

#6 - Mamma till Eddie & Wilton

Vilka fina saker

#7 - Josefine

Väskan var verkligen supersnygg, härligt mönster! Sen så tyckte jag att mössorna var himla söta. Får bli ett besök nästa gång jag är i huvudstaden tror jag :-)

#8 - Millan - två små och mamma mu

Så häftig vagnen var!

#9 - Lisa

Det blev verkligen supersnyggt med det extra mönstret till en svart vagn! :D
Skulle för övrigt kunna tänka mej mönstret i tapet-form, så fint tycket jag det var. :D

#10 - Nadja familj, skor, shopping, event

Åhh, ska hålla koll på den tävlingen :-)

#11 - Jennie

Åh guuud så snyggt!
Super!!

#12 - Jenny

Hej!
Du som har testat på Eloide Details Sulky: hur är din känsla? Din dotter är ungefär samma ålder som min dotter (hon fyllde 3 i mars) och jag söker efter sulky, men alla verkar ha en rekommenderad maxvikt på 15kg(!!) Då hon väger 14,5 idag känns ju det konstigt och ser att även Eloide Details vagn har samma viktrekommendation. Sä snälla! Hur upplever du vagnen?