bambi

God morgon från ett regnigt Barcelona!
 
God morgon! Jag lever! Men igår så hade jag lite feber och låg här i sängen och frös, nu så har jag inte feber längre bara lite ont i huvudet. Vi hann ju göra stan lite igår och det regnade en hel del, stundvis var det uppehåll men jag är glad att vi lånade paraplyer från hotellet.
 
Jag berättar mer senare om vår tapas walking tour och vår shoppingrund, efter frukost! Men jag kan visa er vem vi stötte på igår, det var en massa rabalder här på Las Ramblas när Herr Gangnam Style dök upp. En massa som fotade och filmade honom...  haha. Först så kände jag inte igen honom men sen sa vår guide att det var han  :)
 
 
Kändisspotting på hög nivå.... bild lånad från Linda
 
#1 - TUMADRE

Ååhhh, det var alltså han som susade förbi med kanerakvinna bredvid sig vid el corte ingles igår eftermiddag!!! :-) barnen älskade det!!!

#2 - Titti

Kul med "kändisar"!!
Hoppas du får en bra dag och att din huvudvärk ger med sig.
Kram Titti