bambi

Kändishoppet - ser ni det ikväll?
 


Premiär ikväll kl. 20.00 på TV3
 
De ska göra avancerade simhopp – utan magplask. Och de är inte rädda för att kasta sig ut från höga höjder. Eller rättare sagt, det är just vad de är. Majoriteten av deltagarna i Kändishoppet har en sak gemensamt – höjdrädsla. Efter hårda träningar från trampolinen har de nu överkommit sina rädslor och lovar tittarna stora överraskningar i vår. Åtta modiga deltagare har antagit utmaningen att våga slänga sig ut på djupt vatten.
 
Ska de våga sig på ett våghalsigt hopp från tian? Hur många volter hinner de med ifrån sjuan? Och hur ont gör ett magplask från femman? I Kändishoppet på TV3 kommer vi att få svaren på dessa frågor. De åtta deltagarna Glenn Hysén, Emma Igelström, Rami Shaaban, Dominika Peczynski, Tobbe Blom, Mats Karlsson, Linda Thelenius och Jörgen Kruth har på kort tid lärt sig avancerade simhopp. Träningen har pågått sedan årsskiftet och till sin hjälp har de haft varsin tränare med lång erfarenhet inom OS-grenen. De är också smärtsamt medvetna vid det här laget att det är en tuff utmaning att tävla i simhopp.
 
Deltagarna kommer att visa sina prestationer både i svikthopp och höga hopp från Gustavsviksbadet i Örebro. Programledare är Adam Alsing. Carin da Silva är höjdrädd reporter i hopptornet. Expertkommentator är ingen mindre än världsstjärnan Ulrika Knape. Maken Mathz Lindberg, med lång erfarenhet inom simhopp, sitter med i domarpanelen.
 
Kändishoppet bygger på formatet Stars in Danger som sedan 2004 rönt stora framgångar i Tyskland. Bara de senaste månaderna har tittarsuccén sålts vidare till flera olika länder såsom USA, Italien, Kina, Norge, Kanada och givetvis TV3 i Sverige.
 
Detta är ett sponsrat inlägg.
#1 - Avi

Læst din blogg i flere år, och tycker den är så bra, varieret, rolig, väldig lärorik, och bra på att starta debat, men jag måste bara kommentera på att du har et sponsoreret inlägg, som jag inte alls tycker falder in med hur din blogg är... Det verker vara helt felplaceret, i så fin en blogg...

Svar: Hej! Va synd att du tycker det. Jag har väldigt väldigt sällan köpta inlägg (som detta är), har bara haft två stycken detta år - ett som handlade om lego och sen detta. Jag tackar nej till många köpta inlägg som känns fel. Detta tyckte jag ändå kändes okej då jag ofta pratar om olika TV-program i bloggen.
bambi

#2 - Anonym

Håller med Avi.

#3 - Millan

Jag måste nog instämma i kommentarerna ovan. Jag förstår att din blogg är ett jobb, men jag kan inte alls se kopplingen mellan detta tv-program och dig. Att du samarbetar med företag som tillverkar barngrejer eller kläder känns mer naturligt. Jag säger inte att det är fel, bara att det känns lite taget ur luften.

#4 - Sanna

Kände också som ovanstående då jag läste inlägget. Du har en sån mysig och fin blogg så detta kändes helt malplacerat och fel.

Svar: Hej! Va synd att du tycker det. Jag har väldigt väldigt sällan köpta inlägg (som detta är), har bara haft två stycken detta år - ett som handlade om lego och sen detta. Jag tackar nej till många köpta inlägg som känns fel. Detta tyckte jag ändå kändes okej då jag ofta pratar om olika TV-program i bloggen.
bambi