bambi

Kommer hem som en ny människa
 
Det har varit så underbart att vara i Barcelona på en långweekend och ladda batterierna. Göra saker som man annars inte kan göra (som att dricka Sangria mitt på dagen!) och att man bara har sig själv att hålla koll på. Även ostörd sömn har varit en gudagåva! 
 
Det har varit så roligt att få chansen att bjuda med en underbar vän som Linda på en sån här resa. Hon är ensamstående mamma och det är inte så lätt för henne att komma iväg så här! Men tänk va vi kände oss utvilade när vi åkte hem! Vi kände oss verkligen som två nya människor med ny energi och kraft att ge till barnen. För även om det kändes lite som en "ego-resa" så pratade vi hela tiden om barnen och tänkte på dom hela tiden (speciellt när vi shoppade - då det mestadels blev saker till dom... som vanligt!). Men en sån här weekend resa önskar jag verkligen ALLA småbarnsföräldrar, för som Linda sa så är "dimman" borta (som man annars går runt i) efter en sån här resa!
 
Sen vill jag verkligen tacka Expedia som har ordnat, fixat och bjudit oss på en sån underbar resa. Allt har verkligen fungerat jättesmidigt och vi var verkligen MER ÄN NÖJDA med aktiviteterna! Verkligen toppen aktiviteter!
 
Och även tacka er fina läsare som röstade på mig i Expedias bloggtävling så att vi kom iväg! Jag är så glad att ni gjorde det möjligt för oss att komma iväg så här! Tusen tack!!
#1 - Linda

Du är världens bästa! Kramar!