bambi

Lisa dansar på "Dancing with the stars"
Jag har precis kollat på sista avsnittet av The Real housewives of Beverly Hills, min favorit version av "The Real Housewives.." och det känns ju lite trist att det är slut nu. 
 
En av mina favoritpersoner i serien är helt klart Lisa Vanderpump (det är nästan så att jag undrar om efternamnet är taget?) och det var lite roligt att få veta att hon är med i Dancing with the stars. Här kan ni se ett litet klipp med henne därifrån:
 
 
#1 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Ja och hur överraskad blev man av att hon har en relation med den mannen. Eller missförstod jag det hela?

Svar: Ja, jag blev lite orolig också när jag läste det där i slutet av avsnittet så jag googlade lite men hittade inget så det verkar som om dom menar som danspartner bara :)
bambi

#2 - Caroline

Mina favoriter oxå, började se de nya avsnitten på 3:an om eftermiddagarna men nu har de uppehåll, var ser du dina avsnitt?

#3 - Mia

Om du gillar henne kolla hennes spin off serie Vanderpump rules. Om hennes restaurang SUR.

#4 - Jannice

Jag gillar också henne. Hon är så skönt sarkastisk och rolig. Lite bitchig ibland men det verkar ju vara obligatoriskt för att få vara med i de där serierna... =)