bambi

Måndagkväll
 
Medan jag var i Barcelona så hade senaste numret av Hembakat dykt upp, så nu ikväll ska jag frossa i recept och den nya Lindt Caramel with a touch of seasalt. Jag brukar gilla mörk choklad med havssalt så jag har höga förväntningar på denna! Har ni testat denna?
 
Sen så har jag fixat så att Barcelona nu finns som kategori under "resor" här i högerspalten, tillsammans med våra tidigare resor. ------>
 
Ha en underbar måndagkväll nu!
#1 - Johanna

Vill tipsa om Haägen Dasz nya smak: salty caramel, kolaglass med saltad kolasås och knäck. Dreggel!

Svar: Tack för tipset! Jag ÄLSKAR Häagen Dazs!! :)
bambi

#2 - MArie

Jo, jag har testat den. Tyvärr är det inte så hög kakaohalt, vilket inte gör den så "nyttig". Mest en massa socker... Testa istället Marabou's med 70% och salt/pekannöt. Den är mycket bättre!

#3 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Mmm den chokladen måste köpas hem!