bambi

Nya mysiga sängkläder till hela familjen!
 
Medan jag var i Barcelona så fick vi hem ett bud från Jysk som lät mig välja ut nya sängkläder till hela familjen som dom bjöd oss på! Det är verkligen supermysigt att hela familjen får krypa ner i nya sängkläder!
 
Till Zack valde jag sängkläder med piratmotiv som jag vet att han tycker om. Han har sedan tidigare Hello Kitty sängkläder och Nalle Puh sängkläder så detta var ett perfekt komplement och han älskar verkligen dom! Han tyckte det var så roligt med en skattkarta på täcket :)
 
 
Leah som älskar apor (hon sover alltid med sin Herr Nilsson och tittar om och om igen på Nicke Nyfiken) valde jag ett set med Paul Frank apan på. Detta påslakanset känner jag också är ett set som hon kan även ha som tonåring då denna apa är lite "cool" och till och med vuxna gillar den. Fina färger på ränderna var det också!
 
 
Och till oss så lyxade jag till det med übermjuka satinpåslakansetet Ruzena Kronborg. Så underbart mjukt att krypa ner under! Love them!
#1 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Vilken härlig vardagslyx

#2 - Sanna

Härligt med nya sängkläder, det tackar man inte nej till.

Kram Sanna

#3 - Erica

Men herregud en sån underbar sänggavel, var har n köpt den?

Svar: Den är från Europa Möbler. Inköpt för ca 13 år sen så jag vet inte om den finns kvar...
bambi