bambi

Nytt från Geggamojas vårkollektion!
 
Jag fick hem ett paket med lite vårnyheter från Geggamoja till barnen. Geggamojas kläder håller alltid så hög kvalité, noppar inte ens efter flera tvättar! Håller formen och färgen och är mjuka och sköna.
 
 
Men jag blev nästan gladast över barnsolglasögonen som dom skickade med! Perfekt när vi åker till Egypten nästa vecka och barnen hade inga solgaslögon sen innan! Så det var verkligen perfekt!!  :)
#1 - Fröken M

Åhhh vilket härligt paket !! :)

#2 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Vi har två par geggamoja mysbyxor till Max. De absolut bästa han har!! och precis som du skriver så blir det inte noppiga. Köpte dem för presentkort på geggamoja som jag vann här på din blogg =)!

#3 - Anette

Mitt set den geggamoja blev väldigt nopprigt o blekt

Svar: Jaha?! Det har jag aldrig varit med om själv eller hört någon annan heller säga. Va synd :/
bambi

#4 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Vilka fina kläder! Och jag ÄLSKAR geggamojas färger. Hur underbara som hellst :)

#5 - Mira

Det ser ut som jättesköna kläder :) Det är fint med lite "enklare" stil, tycker jag :)

#6 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Såna solglasögon skulle jag vilja ha till Robin också :)

#7 - Alfred

är dom rosa brillorna till tjejjen och svarta till killen?