bambi

Skålar in semestern med Mia Moscato!
 
I måndags så fick jag hembudat ett jättefint paket med påskgodis och vinhuset Freixenets nya mousserande vin Mia Moscato.
 
Efter första klunken så utbrast jag faktiskt "Oj, va gott det här var!" och det var precis ett vin i min smak! Fruktigt och sött och väldigt lättdrucket (bara 7% alkohol). 
 
 
Detta vin passar utmärkt tillsammans med desserter, bakverk och andra sötsaker (ni hör, ett vin precis i min smak!) så vi fick även hem en massa gott påskgodis framtaget av Årets Konditor 2012, Cecilia Andersson.
 
Tackar! Detta blev en superbra start på semestern!
#1 - Julia

Låter som ett vin i min smak också! Måste jag prova :)

#2 - dianasdrömmar

Glad påsk och hoppas ni får det riktigt härligt vännen/kram Diana

#3 - Sofia

Ha en härlig semester :-)

Kram Sofia