bambi

Spam-regn
 
Jag loggar inte här på bloggen och möts av över 200 nya kommentarer!! Men det var i stort sett bara spam! Och en kommentar per inlägg så det tog mig 20 minuter att radera all spam. Så irriterande!!!!
#1 - Karin Lygnersjö

Men nej vad trist! Särskilt när man loggar in och tänker "nej vad kuuuul!" och så är det bara skit liksom..

#2 - Världens bästa Maria

Ytterst frustrerande! Kanske får införa att man måste fylla i sån där kod för att kommentera?

#3 - aliengirl- art is my life

Det är så sjukt irriterande med spam. >.<
Jag har en stor bild där det står att jag inte vill ha massvis med reklam, och självklart kan man läsa det klart & tydligt, men vissa ger spamkommentarer ändån!

#4 - ladydahmers.blogg.se

Gud, jag med! Vad fan är det som händer hos blogg.se?

#5 - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag har inte hunnit rensa mitt spamfilter på ett par dagar och har nu 6300 spam... Det värsta är att det ALLTID är några kommenterar som hamnat där av misstag så jag känner värsta pressen på att gå igenom allt också (väldigt jobbigt)

#6 - Pethra

Fy vad frustrerande!

#7 - Kaffehörnan

Shit vad tråkigt. Först blir man tokigt glad sen upptäcker man nej nej. En sak är ju säker du är given etta. Jag förstår dig till fullo

#8 - Martina

Känner mig lyckligt lottad med mina 1-2 spam i veckan :-)
Alltid ngt bra med att ha en liiiten blogg haha

Förresten idag bär det av till London, är på flygplatsen i detta nu, har kikat igenom dina Londoninlägg och fått lite tips :-)

#9 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag får också sjukt mycket spam till och från. Och finns det nåt tråkigare än att rensa bort dom?

#10 - Tant Skarp

När jag istället för blogspot nu använder Wordpress så är jag jättenöjd. Behöver sällan tänka på spam öht.

#11 - Alfva

Så frustrerande! Framförallt lite tråkigt när man tror att man loggar in till något roligt och så är det bara skräp alltihop.

#12 - FruSofie

Galet mycket hos mig med idag, så drygt!!

Kram

#13 - Longevity - en blogg om hälsa

Jag har med fått en massa spam sista dagarna, inte så många som du men 10-15 per dag i varje fall.

#14 - Tess

Samma sak här. Inte så många, men runt 5 spam på kort tid under samma dag och från samma avsändare. Störande!

#15 - Sara

Jag har också fått spam idag!

#16 - Jenny - mammaliv i Nashville

Det har regnat spam hos mig med! Verkar som de attackerat blogg.se idag..