bambi

Tävling: Vinn två par av Pierre Roberts nya Invisible hipster!
 
Vi kör en liten söndagstävling här i bloggen! Mitt absoluta favoritmärke när det gäller trosor är helt klart Pierre Robert! Skönare trosor finns inte! Och nu lanserar dom sin nya invisible hipster, en trosa i supertunn microfiber som sitter perfekt utan att ge synliga troskanter!
 
 
Nu har ni chansen att vinna två par invisible hipsters i er storlek! Allt ni behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg om att ni är med och tävlar så utser jag en vinnare ikväll!
 
 
#1 - Teresa

Hej
klart man vill vinna trosor
kul blogg du har
Mvh Teresa

#2 - Petra

Jag vill vara med och tävla!
Skulle vara kul att testa dessa.

#3 - Angela Lidholm

Åh dessa skulle jag vilja vinna!

#4 - Anne-Lie Vernersson Timm

Åh, vill vinna! Vore perfekt till bb-väskan att ha efter förlossningen. Ser såååå sköna ut :).

#5 - Kristin

Åhh, dom skulle jag vilja vinna. Har aldrig provat deras trosor.

#6 - Emma

Åhhh, jag skulle verkligen vilja vinna, min troslåda har enorm brist på bra trosor just nu :).

#7 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag är med! Mitt absoluta favoritmärke

#8 - Malin

Jag är absolut med och tävlar!!

#9 - Jennie

Klart jag är med!!

#10 - felicia

Jag vill vara med!

#11 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Jag är med =)

#12 - Tracy

Jag är självklart med!
Har stått och kikat på dom förut, tror dom skulle vara väldigt bra som träningstrosor! :)
Kram

#13 - Mia

De såg verkligen sköna ut så är gärna med och tävlar, behöver uppdatera underklädes lådan här, var på tok för länge sen sist!

#14 - Carolina

Jag är gärna med och hoppas på tur!

#15 - Helena

När det är så lätt att vara med, vill jag självklart det!

#16 - michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

klart att jag är med! efter graviditet och livet-efter-förlossning så kan jag verkligen behöva lite nytt i garderoben! ;)

#17 - Linnea

Jag är med! :)

#18 - Under mina lockar

Jag älskar deras trosor! Därför är jag gärna med och tävlar. :)

#19 - Rebecka

Jag är gärna med och tävlar :) Jag har aldrig provat Pierre Robert faktiskt, skulle vara kul att se hur de är.

#20 - Joanna

Vill gärna vinna :)

#21 - Beet

Vilken skön tävling! Jag är med! Jag har i nuläget brist på kläder inklusive underkläder då jag lyckats gå ner i vikt på grund av medicinska orsaker, jag har kämpat, gråtit och svettats så det skulle vara kul att vinna ett par snygga trosor som en belöning. Ha en fin dag!

#22 - Världens bästa Maria

Är gärna med och tävlar :-)

#23 - Terese

Klart jag vill ha chansen att vinna, när det var så lätt att delta! Hoppas på vinst...

#24 - Hannah

Vill Gärna vinna...är gravid i vecka 37...skulle passa Perfekt efter förlossningen!

Kram

#25 - Therese

Jag vill gärna vara med och tävla:)

#26 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Klart jag vill testa min tur :)

#27 - Therese

Hur sköna som helst! Klart jag vill tävla!

#28 - Becca

Jag är absolut med och tävlar! Jag behöver verkligen lite nya trosor, känns som hälften av mina trosor helt plötsligt är trasiga, haha!

#29 - a-k

Ja tack, gärna! =)

#30 - Therese

Jag vill absolut vara med och tävla, skulle vara superkul att vinna! :)

#31 - Jeanette

Klart man vill vinna dem! :-)

#32 - Julia

Åh, dom skulle jag vilja ha :)

#33 - Fröken M - Vinn ett stort "Vintage" doftljus !

Jag vill !!
Min troslåda är allt annat än "up to date" och håller ärligt talat ganska hög "skämms faktor"
så lite nytt i den skulle garanterat glädja både mig och mannen !! :)

#34 - elin

Jag är gärna med! :)

#35 - Charlotte Andersson

Rolig tävling! Jag vill gärna vara med, har aldrig testat deras trosor så det hade varit kul om jag vann :)

#36 - Finurliga fröken

Jag vill självklart vara med! Tänk att få använda såna lyx trosor istället för urtvättade från Ullared :) kram

#37 - fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Oj, de är jag med och tävlar om. :) De ser ju så sköna ut!

#38 - Christin

Jag är med! Hoppas på vinst :-)

#39 - Emma

Klart jag vill vara med och vinna!

Kram

#40 - Rebecka

Jag har precis gått ned en del i vikt, så mina gamla trosor är alldeles för stora… Skulle verkligen behöva ett par nya!

#41 - Dagliga Ljusglimtar

Klart jag vill vara med och tävla!!

#42 - CL

Jag har gått ner 25 kg i vikt, inga trosor passar längre. Och jag är en nudel-student...

#43 - Susanna

Jag vill vara med och tävla!

#44 - Moa

Vill gärna vara med och tävla.

#45 - Camilla

Åh vad fina! Ser verkligen sköna ut.. Är såklart med och tävlar :)

#46 - Caroline

Det är ett underbart märke! Klart att jag vill vara med och tävla om dessa godigar!

#47 - Julia K

Jag är gärna med och tävlar! :)

#48 - Maria

Åh nya trosor vore behövligt!!

#49 - liselotte

Är gärna med och tävlar!

#50 - 3mamma

Har aldrig testat Pierre Roberts underkläder tidigare, kanske detta är min chans?!? Om de dessutom inte skulle skava på mitt ärr efter ryggoperationen skulle det ju vara extra bra :)

#51 - Irene

JA, dom vill jag vinna !!!

#52 - Tina

Lådan skulle inte tacka nej till lite påfyllning. :)

#53 - Viktoria

Jag är gärna med i tävlingen!

#54 - Luxxie - kreativt kaos och konstigheter

Åh, jag vill gärna vara med och tävla!

#55 - SandraBirgithe

Dom hade passat perfekt att ha under klänningarna jag köpte igår :) Så jag är gärna med och tävlar!

#56 - Åsa

Vad fina! Jag är gärna med och tävlar :)

#57 - Eli

Är ständigt på jakt efter den perfekta trosan så detta tillfälle vill jag såklart inte missa!Hoppas på tur!
Kram Eli

#58 - Sandra Johansson

Jag är gärna med och tävlar! :)
Det vore en fantastiskt roligt med lite vardagslyx som man sällan annars har råd med.

Tack för en inspirerande blogg :)

#59 - Jessica Sundberg

Klart man vill vinna snygga och sköna trosor!

#60 - Josephine- mamma till Elika & Nick

Dessa underbara trosor vill jag gärna vinna! Håller mina tummar!!

#61 - Maria E

Jag vill gärna vinna fina trosor.

#62 - Sara Johansson

Åh jag vill vara med och försöka vinna.. Har länge velat testa detta märke.

#63 - Sanna

Åh jag är med !
Hoppas på tur :-)

#64 - Cecilia

Tjohooo! Jag är med å tävlar :).

#65 - Josefine

Jag är med och tävlar! :)

#66 - Emely Tuväng

Jag är gärna med! :)

#67 - Lovisa

Klart jag är med!
Det börjar dessutom se glest ut i troslådan nu..

#68 - Sara H

klart jag vill vara med och tävla. :)

#69 - Caroline Gustavsson

Trostokig som jag är så är jag med i tävlingen!

#70 - Sandra G

Mina favoriter också. Kan vara kul att prova en annan modell.

#71 - care69

Jag är gärna med! Fina...

#72 - AnnaPanna

Count me in:)

#73 - Linda m 3

Skulle vara kul att testa:).

#74 - Helen

Jag är helsåld på New Bodys trosor. De är de skönaste jag vet, men det hade varit roligt att hitta ett märke till att variera sig med. Och vad vore bättre än att få prova de genom en vinst.

#75 - Ylva

Kan bara hålla med, bättre och skönare trosor som man faktiskt samtidigt känner sig lite sexig i (och det händer typ aldrig annars som en sliten småbarnsmamma) Så självklart så vill jag va med i tävlingen!

#76 - Amy

Åh detta skulle jag så gärna vilja vinna! Har gått ner strax över 16 kg sen sept förra året och det börjar bli dags att uppdatera trosförrådet. ;-)
Mammatrosorna kan jag äntligen slänga!! :D

#77 - Jennie

Vill gärna vara med och tävla

#78 - Emelie

Jag vill gärna vinna! Skulle vara kul att testa lite lyxigare trosmodell än de jag brukar unna mig.

#79 - Emma

Jag vill vara med och tävla!

#80 - Anna-Carin

Skulle definitivt behöva lite nytt i den vägen :)

#81 - Maja

Jag har aldrig testat Pierre Robert så det vore kul att pröva.

#82 - Camilla W

Är gärna med, är i desperat behov av nya underkläder efter graviditeterna ;)

#83 - Maria

Hej!
Vill hemsk gärna vinna! Har velat testa dessa då jag hört att de är superbra, men inte tagit mig råd.

#84 - Elin

Åh, jag vill vinna. Mitt favoritmärke!

#85 - Britta Högström

Klart jag vill vara med... :D
Hoppas att de kan göra annat osynligt också ;)