bambi

The countdown has begun
 
Nu börjar nedräkningen till nästa utlandsresa! Om 23 dagar åker vi till Egypten hela familjen och spenderar två veckor där. Jag och maken har varit i Egypten en gång i tiden.... rättare sagt 8 år sen (gud, av tiden går fort!!!) och då såg det ut så här.... det ser ut som att det var ganska blåsigt....  ;)
 
 
Jag och maken älskar verkligen att resa och det är något vi alltid har försökt att göra! Och just i år har det blivit extra många resor för min del, med tre resor under dom tre första månaderna på året. Detta blir snart en reseblogg tror jag  ;)
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Men det är superkul att resa :-) Klart man tar chansen när man kan :-)

#2 - Heléne

Kul att få följa med på dina resor! Sist jag reste utomlands var för 9 år sedan...då till Kanarieöarna.

#3 - Emmelie

Kul med en till resa! :) min första resa blev faktiskt till just Egypten :) å det var i januari som jag å sambon var där :) vi stortrivdes!
Till vilken del ska ni åka? :)

#4 - Lesthi

Jag ser så framemot dina egypten-uppdateringar :D

#5 - Millan - två små och mamma mu

Åh vad härligt med mer resor, tycker det är så spännande att få se bilder från alla resmål, jag som nästan aldrig är ute och far. =)
Hur är det med att få ledigt från jobbet, inga problem för varken dig eller maken? =)