bambi

Vinnare, vinnare, vinnare!
 
God morgon torsdag! Om en vecka sitter vi på flyget till Egypten!! Så jag längtar! Det är nästan det enda som får mig att stå ut med detta hemska vädret som gör att våren känns såååå långt borta!
 
Men här kommer tre vinnare av varsin påskkryssning med Birka Cruises som också kanske kan drömma sig bort från snön:
 
Åh vad vi skulle behöva detta ! 
Jag är hemma med vårdnadsbidrag just nu, är inte jättefett men vi vill ha Molly hemma ett tag till ❤ 
Skulle vara underbart att överraska barnen med detta ! 
De har aldrig åkt med en sån båt ! 

Vi skulle passa på att umgås tillsammans, inget annat som avbryter 
Ingen renovering, matlagning eller städning, utan bara ägna oss åt barnen och varandra ❤❤❤
 
 
Efter en minst sagt omtumlande start på året med utbrändhet (min sambo), sjuka barn och en deprimerad mamma (jag..) vore det verkligen toppen att få dra iväg alla fyra på en liten kryssning. Kanske en liten nystart för mamma och pappa då känslorna inte fokuserats på varandra på sistone.. :( 

Barnen, 3 och 5 år, skulle älska att få leka ombord på en jättestor båt, och om de arrangerar något liknande den skattjakt ni var med på sist så skulle våra barn ÄLSKA det, minipirater som de är..!
 
Klart jag vill ha chansen att vinna. Som ensamstående och som varit sjukskriven ett tag (och bara jobbar 60%) finns de inte mycket pengar till någonting. Min underbara son på 6 år har bara två önskningar till sommaren: fånga fiskägg med hov i sjön utanför stan och åka till valla som är en stor lekpark i grannstaden där det även finns lite djur. Bara gratis saker då han vet att mamma inte har pengar. Han brukar även erbjuda mig dom pengarna han har på sitt sparkonto. Tänk att få bjuda honom på det här och bara mysa. Äta god mat, stå på däck och titta på havet och skärgårdsöarna och bara få vara. De vore underbart!
#1 - michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

åh. vilka fantastiskt värdiga vinnare! GRATTIS till dom :)

#2 - Paula´z Blogg

Grattis till vinnarna!

Ha en bra torsdag!

Kram,kram

#3 - Dad4Life

Åh nej, ingen vinst här int :)
Grattis till vinnarna och till dig, Egypten vore inte helt fel :)

#4 - Emma - mamma till två vildar

Tack tack tack igen! :)

Jag ringde precis och bokade så på långfredagen drar vi! Det ska bli SÅ roligt att få komma hemifrån alla fyra.. :)

#5 - Nina "från Hela Sverige Bakar"

Hej snygging!!

Du MÅSTE ju vara med på min bakutmaning, så mycket som du bakar!!!

Du hittar den här: http://www.femme.se/niiinis/2013/03/18/den-stora-bakutmaningen/

Vore kul om du ville vara med!

Kram Nina

#6 - Malin-Kalle och Klaras mamma

Grattis till vinnarna! Verkligen värda det!