bambi

Besök hos en ny bebis
 
God morgon alla fina bloggläsare! Igår var vi hemma hos några vänner som precis har fått barn (vi ska till några andra som också precis har fått barn på söndag också, många nya bebisar bland våra vänner nu!).
 
Det bjöds på marängsviss och först så säger Zack "nej, bläää jag tycker inte om maränger!". Men sen efter att ha smakat så ville han inte ha något annat... känner ni igen det där?
 
Det är så roligt för ena vännen har fått ALLA sina gamla bebiskläder som hennes mamma har sparat så dom har inte behövt köpa något nytt alls till bebisen. Det är så underbart med gamla 70-tals och 80-tals kläder. Jag önskar nästan att min mamma hade gjort likadant. Så, dom är HELT oinsatta i denna märkesjungel som finns inom barnkläder. Innan jag fick barn så tyckte jag också att det var helt sjukt att det fanns MÄRKESKLÄDER till barn.. haha....
#1 - Hondjur

Nya bäbisar - finns det något mysigare? ;)
Och de där gamla kläderna måste jag säga är såå underbara! Föredrar helt klart dom.. Charmen går inte att jämnföra!
Sedan tycker faktiskt jag med att det är sjukt att det finns märkeskläder till barn. Jag menar - varför? Egentligen?

Ha en riktigt fin fredag och god helg!

#2 - Anonym

Tycker det är jobbigt med hetsen om märkeskläder, man ser inte ofta en bloggare köpa klädet från h&m liksom.

#3 - Anonym

Tycker det har gått helt överstyr med märkeskläder, främst till just barnen.. Tycker det bara känns löjligt att det har blivit sån hets på alla märken. Ofta är de inte ens fina, men de är ju dyra så då måååste ju bara barnen ha det så att de blir unika