bambi

Bland bubblor, cupcakes och hattar
 
Har ni haft en fin fredag? Jag har hållt på och förberett en massa inför fotograferingen imorgon. Jag har bakat chokladcupcakes med hallonmarängfrosting och jag har bland annat köpt blommor som ska vara med på foton.
 
 
Jag köpte en massa accessoarer till barnen, som hattar, sjalar, slips och hårspännen. Tyvärr så blir det lätt väldigt könsstereotypt när det kommer till finkläder men jag tänkte även ta med lite unisexkläder. Jag älskar ju att klä barnen likadant så jag ska försöka hinna med några bilder där barnen är syskonmatchade.
 
 
Barnens farmor och farfar hämtade barnen på förskolan och har sen varit här och fikat och lekt med barnen. 
 
På tal om foton så måste jag ta och fixa Leahs 3-års bok!! Ni som har hängt med här ett tag vet att jag gör iordning en fotobok till barnen för varje år. Det blir ju en hel del foton under ett år så det tar ett tag att bara sortera alla foton och sen ska det skrivas lite text också. Men även om det tar lång tid så är det såååå roligt att titta i sen och det kommer att vara fina minnen för dom. 
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Jag skulle med vilja ha gjort fotoböcker. Kanske inte för sent att börja :-)

#2 - dianasdrömmar

Härliga bilder,lycka till idag medfotograferingen kram Diana