bambi

Dagen i bilder
Har det inte känts som söndag idag? Jag tänker hela tiden att det är måndag imorgon och att jag ska ha måndagens lektioner och planerar efter det... förvirrande!
 
Dagens gullungar: Leah i grått i tröja från Polarn och Pyret (gammal som hon har ärvt av Zack) och byxor från Mini A Ture. Zack i orange i t-shirt från Polarn och Pyret och byxor från me&i.
 
 
Vi åt ugnspannkaka till lunch och testade ICAs nya sylt utan socker (som jag fick av dom för att prova). Den var faktiskt riktigt god och barnen märkte ingen skillnad. Däremot så är konsistensen lite mer gele-aktig än vanlig sylt. Det är bland annat stevia i sylten som gör att blosockret inte höjs.
 
Sedan har Leah målat en Timmy Lamm sparbössa.
 
I förmiddags så var jag iväg till Plantagen själv (så skönt att gå och handla själv!) och köpte blommor till balkongen. Det blev bland annat Lyckliga Lottor till balkonglådorna. Jag och barnen planerade lite frön också.
 
Sen så hämtade jag ut ett paket från Campadre med bland annat ett litet tårtfat med kupa (man kan aldrig få för många tårtfat!) och en barntermos!
#1 - Lisa

Gillar du canvasbyxorna?
Jag tycker de är fina men verkar så himla vida?

Svar: Jo, dom är rätt så vida och jag föredrar smala byxor på barnen men något par vida byxor kan dom ju ha :)
bambi

#2 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

ja det är verkligen jätteförvirrande detta med "söndag" mitt i veckan även om jag är förädraledig just nu.

#3 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Den oranga tröjan som Zack har är ju huuur fin som hellst! Måste nog köpa till Tore som älskar just orange :)

#4 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det är bra att de gör en utan socker, för den de har i butik nu smakar enbart socker.