bambi

Dagens tips: Barnen är fast i telefonen!!
 
Idag har jag fullt upp med mocks (prov) och nationella prov och så även möte! Men jag måste visa er en sån rolig sak man kan göra med sin mobiltelefon! Man tar en bild på sitt barn (eller sina barn) på andra sidan av ett fönster där dom trycker upp ansiktet. Detta gör att det ser ut som om barnen är "fast" i telefonen... haha!
 
Bilden på Zack och Leah blev inte så jättebra (Leah fattade inte riktigt vad det var hon skulle göra... haha) så jag kanske gör om den senare  ;)
#1 - Reggi

Haha vad roligt, det måste jag testa någon gång med bonusdottern :)

#2 - Hondjur

Haha! Vilken underbar grej!! Måste genast testas! ;))

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Haha vad kul :-)

#4 - Julia - Nailart

Haha, vilken rolig grej! :)

#5 - Madame hoffa-En roligare mammablogg

Hahaha underbart! Poltergeist IRL :)

#6 - ♥ Sojka ♥

Vilket roligt tips! :)

#7 - Lii

Kul grej! Det måste jag absolut testa med mina troll. :)

#8 - Millan - två små och mamma mu

haha det var kul! :D