bambi

En dag i solen
 
Jag hade tänkt att Leah skulle vara på förskolan idag men hon var så gnällig och ledsen imorse. Så det kändes som att det inte var någon idé att lämna henne. Så, jag fick ringa och avboka mitt samtal med terapeuten. Jag hade även bokat in promenad med Natali, men det fick Leah följa med på - i vagnen förstås. På vår härliga promenad så träffade vi även på Lofsan, som jag i princip bor granne med. Hon är alltid så glad och hennes glada humör smittar alltid av sig  :)
 
 
Det var en härlig solig promenad med en massa prat men också en fika-paus då Leah blev lite hungrig. 
 
 
Stockholm är så underbart på sommaren. Älskar att bo här under sommarmånaderna och bara njuta av utsikten och lugnet som vattnet ger.
 
Bilderna är snodda av Natali
#1 - jenny - mammaliv i nashville

Underbart att sommaren kommer till er nu!! Ser så vackert ut!

#2 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Tack själv !! Ses på Fredag.

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Vi har haft ösregn hela dagen idag men igår hade vi sommarvärme :-)
Idag har jag bakat dina chokladmuffins med vaniljfrosting. Tack för receptet, länkar till dig