bambi

Extreme balkong makeover
 
Jag fick förmånen att välja ut produkter till vår balkong från Jysk. Jag har tidigare haft flera samarbeten med Jysk och jag har varit alltid varit väldigt nöjd med deras produkter så jag blev verkligen superglad när jag fick förfrågan att inreda balkongen med deras produkter!
 
 
Det blev en enorm skillnad med lite nya möbler och krukor! Barnen och vi vuxna stortrivs ute på balkongen och när det är så här mysigt så vill man använda balkongen mycket mer.
 
 
Möblerna är ett caféset med två fåtöljer och ett litet bord med glasskiva. Dynor och kuddar (dom svarta) ingår till ett superbra pris. Tidigare så hade vi rotting möbler ute på balkongen men dessa känns mycket mer hållbara och krävs inte lika mycket skötsel. Bara att torka av med en trasa!
 
 
Jag har valt att ha lite av ett fjärilstema ute på balkongen så jag valde dessa prydnadskuddar som också ger lite färg till dom svarta möblerna.
 
 
Jag är helt kääääär i min jasminbuske. Jag pratar om den hela tiden och jag går ut på balkongen bara för att lukta på den och den doftar verkligen underbart!
 
 
Jag har tre stycken såna här fjärilar i lite olika krukor, inköpta på Åhlens.
 
 
Makens favorit är denna blomkruka som är som en vagn, i den har jag planterat jordgubbsplantor som förhoppningsvis ska ge jordgubbar som barnen sen får plocka. På väggen där jag har min spaljé har jag hängt upp tre balkonglådor med hängen som matchar möblerna.
 
 
Varje sommar så måste jag ha minst en solros på balkongen!
 
 
Den där lilla svampen är egentligen en söt liten solcellslampa som laddas upp under dagen och tänds sen automatiskt på kvällen. Jag kan tänka mig att den är hur söt som helst i trädgården!
 
Tusen tack Jysk för att jag fick göra om min balkong tillsammans med er!
#1 - Madame hoffa-En+roligare+mammablogg

Oj! Superfint blev det ju!
Har också tänkt göra om vår uteplats så det var kul med lite inspiration :)

#2 - Sanna

Åh, vad avundsjuk jag är! Hade mer än gärna fått min balkong omgjord jag också. JYSK var är ni? ;)

Kram Sanna

#3 - Jenny - mammaliv i Nashville

Så fint!! Vad roligt att få en balkongmakeover! Älskar vagnen med jordgubbsplantorna. Funderar på att plantera något med August :) så mysigt!

#4 - Julia - Nailart

Åh, vad mysigt det blev! Personligen har jag alltid haft otur när jag handlat på Jysk. Sakerna har inte hållit särskilt länge. Hoppas ni har mer tur :)

Svar: Jaha? Det har jag faktiskt inte alls upplevt! Va synd!
bambi

#5 - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men så fint!

#6 - Tjejmorsan

Supervackert! Jag kommer gärna över och avnjuter en kopp te på er nya fina balkong :)
Kram

#7 - ::Ulle::

Så fint det blev!

#8 - Millan - två små och mamma mu

Åh det blev jättefint! Jag vill så gärna göra ordning vår balkong med golv och möbler. Köpte jord och jordgubbsplantor idag, en liten början på det mysiga i alla fall.. :)

Det funkade jättebra att odla jordgubbar i balkonglåda här hemma förra året, så det kommer nog bli jättebra i vagnen ni har!

#9 - Agnieszka-2barnsmorsan

Jättefint blev det på balkongen! kram

#10 - Reggi

Jättefint ni har de på balkongen, ser väldigt mysigt ut :)

#11 - Mia - träning och småbarnsliv

Det blev toppenfint!

#12 - Karro

Åhh jasmin doftar ju helt fantastiskt! Vill du berätta mer om den, hur hög den är/ blir? Vart du köpt den och ca pris?

Har också balkong å skulle vara så härligt å kunna njuta av en sådan växt i mindre format, lämplig för kruka.

Med vänlig hälsning, Karro

#13 - Longevity - en blogg om hälsa

Wow!! Vilken grej!!

#14 - Linn

Jag (extremt trädgårdsobevandrad) är också nyfiken på vart man hittar en jasminbuske (google hjälpte faktiskt inte) :).

#15 - Rita

Härligt att få sitta och njuta på en sån fin balkong i sommar!!

#16 - Mika

Vad härligt det ser ut! Måste få tummen ur och fixa till balkongen där hemma..dock blir det inga fjärilar för min del eftersom jag lider av fjärilfobi (knasigt, jag vet :))

#17 - Mira

Vad mysigt när balkongen blir som ett extra rum :) Jag lääängtar efter en egen balkong.