bambi

Fingrar klämda i bildörr och hjälpredor i trädgården
 
Helgen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi åkte till svärföräldrarna för att gå på spa, då vi hade fått ett presentkort av dom i julklapp på ett spa här i staden där dom bor. Vi såg verkligen fram emot att gå på spa och ta det lugnt medan barnen skulle umgås med farmor och farfar. Men på lördagsmorgon så ringer dom från spa:t och säger att hon som skulle utföra min hot stone massage är sjuk. Hon hade nämligen klämt fingrarna i bildörren och fått gipsa. Aj! Så vi fick boka om våra tider till om en månad ungefär.

Senare på lördagen så började båda barnen bli lite hängiga och då märkte vi att båda hade feber. Inte så ofta som båda har det samtidigt. Så vi har mestadels tagit det lugnt. Jag och maken tog en liten shoppingrunda på stan och när barnens feber hade lagt sig så hjälpte dom farmor i trädgården lite.
 
Två hjälpredor med liiiite för stora handskar
#1 - Lina

Tråkigt :/ Krya på er. Massa kramar

#2 - ::Ulle::

Åh, trist att det inte blev av som tänkt...stackarn som klämt fingrarna. Det är inte lätt att vara massör med gips. ;)

Härliga trädgårdsfoton. :D Kram och krya på!

#3 - Paula´s Blogg

Ojdå, inte kul med att klämma fingrarna i bildörren...

Ha en fin kväll!

Kram

#4 - lady dahmer

men åhhh rose-marie, mattan på bild ett? Var är den ifrån???

Svar: Ehum, svärföräldrarnas gamla matta? Den har dom säkert haft i 100 år ;)
bambi

#5 - Jenna

De måste vart på mitt jobb på Hässlöhuset i Västerås ni skulle spaat?:-)

Svar: Jaaaa... det var det! Då vet du kanske vem det är som har klämt fingrarna ;)
bambi

#6 - Jenna

Ja, Lisa stackarn...
Har ni bokat ny tid? Kanske blir jag som får knåda dig med stenarna då!!:-)

Svar: Jo, vi kommer den 1 juni istället :)
bambi

#7 - Jenna

De blir inte jag som behandlar då. Jag jobbar både på spa och på gymmet. Den dagen är jag i gymreception. Kom upp och säg hej!:)
Vill ni får ni även träna, superfräscht gym!