bambi

Gårdagens ungar
 
Jag älskar att syskonmatcha och har gjort det ända sen dom var riktigt små. Blir lite mer sällan nu, vilket är synd för det är så himla fint tycker jag. Älskar också att det är ljust ute så att man kan få till lite fina bilder när man fotar  :)
 
 
Tunika och t-shirt kommer från me&i och heter "Happy mushrooms", väldigt retro-inspirerat. Sen så har Leah strumpbyxor från Polarn o. Pyret och Zack har shorts från Nova Star.
 
 
 
Det blev många bilder... och svårt att bara välja ut en eller två  ;)
#1 - Flisan

Åh, så fint!

#2 - Camilla

Verkligen superfina kläder! Jag älskar flugsvampar!

#3 - ♥ Tirja ♥

Jätte fint, önskar jag kunde syskonmatcha barnen lite mer också... Men det blir typ aldrig.

#4 - Liselott

Vilka fina kläder! Jag vill köpa till mina små parvlar också :)

#5 - Kati

Vilka fina bilder! Och fina kläder:)

#6 - Emely Tuväng

Åh, vad fina ungar du har! :)