bambi

"Har du rättat provet? Vad får jag i betyg?"
Så här har det låtit hela dagen. Eleverna har ropat efter mig i korridorerna och frågat efter prov och betyg. Det är en stressig tid för lärare och elever. Jag hatar att behöva berätta för elever att dom kommer att få ett sämre betyg än vad dom hade hoppats på, men tyvärr är det en del av jobbet. Det är inte så många det gäller, men varenda en är väldigt jobbig.
 
Jag ser verkligen fram emot imorgon för då ska vi få se på bilderna från fotograferingen! Jag hoppas på att det blev några fina bilder, men samtidigt kanske inte för många... för då kan det bli DYRT.
 
Det är hela tre tävlingar igång (och det kommer några fler, faktiskt) så missa inte och ta chansen att vinna en stekpanna från Hackman, ett stort paket från Libero eller solhattar från Polarn och Pyret
 
Jag har inte riktigt vant mig vid luggen än....
#1 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Tycker du passar fint i lugg :)

Svar: Tack vännen :)
bambi

#2 - Mira

Jag känner igen allt du skriver om betyg och prov. *suck* När ska betygen vara färdiga för er? Hos oss är det på torsdag, så det är verkligen i sista sekund nu.

Det syns verkligen på bilden till vänster, vem som är mamma till Leah :)

Svar: Vi har den 7 juni som deadline...
bambi

#3 - Marie-Louise

Fy det låter stressigt det där med rättningar och betyg.
Du passar jättebra i lugg :) Kram

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Kan tänka mig att det är tunga dagar nnu!