bambi

I bloggvärlden
Jag vet att jag har blivit rätt så dålig på att länka till andra bloggar, men ärligt talat så hinner jag inte läsa så många bloggar! Men nu när jag har varit sjuk så har jag faktiskt hunnit läsa en del bloggar och här kommer några tips:
 
 
Tänk att en liten sticka i en barns hand kan sluta med nedsövning och operation!! Ni kan läsa mer om det här.
 
Jag vet inte varför, men jag dras ofta till sorgliga historier och Lina Rogers är verkligen en sorglig historia. Det handlar om en ung mamma vars son dog när han bara 4 ½ månad gammal. 
 
Har precis börjat prenumerera på Fatima Johanssons blogg. Hon är en nybliven mamma som är egenföretagare och som tar väldigt fina bilder.
 
 
#1 - Browneyedgirl

Vilken trevlig blogg =) Fy för att vara sjuk, sitter här och är dålig med :( Krya på dig.
Ha det toppen.

Svar: Tack :)
bambi

#2 - Johanna

Jag är precis likadan, följer ofta bloggar med sorg och sjukdomar. Varför - vet inte...

Krya på dig Bambi

#3 - Martina

Tack för tipsen. Börjat läsa Linas men måste ta det i omgångar då vi själva förlorat ett barn ....

#4 - Tant Skarp

Kan INTE läsa sorgliga saker. Är som en struts om strutsar vore som de framställ, vägrar läsa artiklar om barn eller djur som far illa.
Mitt mammahjärta håller inte för sådant.

Blev tillfrågad av tidningen jag bloggar för, om jag inte kunde skriva om tvååringen som dog i en varm bil i Eslöv nyligen, och jag kunde inte ens läsa artiklarna om tragiken.

Tyvärr fick jag, otroligt nog, ge mig in i kommentarsfältet och moderera, det förvånade mig oerhört. Brukar inte vara särskilt provokativ så är inte van vid otroligt vidriga kommentarer.

Svar: Nej, men fy! Hur kan man lämna vidriga kommentarer till en sån artikel?!?
bambi

#5 - Tant Skarp

Nej, jag är fortfarande tagen. Fick stänga för kommentarer men kände att jag var tvungen att förklara det.
Blogginlägget finns här, det var ett av de svåraste jag någonsin skrivit.
http://blogg.nsk.se/tantskarp/2013/05/08/nar-det-bara-finns-fragor-och-inga-svar/

Det är också enda gången jag inte använt min vanliga signatur.