bambi

Kattmys
 
Idag skulle jag och barnen egentligen på ett roligt glassevent, men är man sjuk så är man. Zack fick följa med en kompis hem istället. Det är andra gången som Zack är ensam hemma hos en kompis utan nån av oss föräldrar. Det känns så stort på nåt vis.
 
Leah har lekt med Hera (vår katt) istället nu när Zack inte är hemma...
 
Föresten så gick det bra hos läkaren. Det är inte öroninflammation men hon såg att jag var väldigt svullen i vänsteröra så jag fick droppar mot svullnaden. 
#1 - Liniz

Hej gumman, krya på dig.... Tråkigt.... Jag skulle skriva sms t dig imorse men glömde bort...ang formen...jag blev utringt kl 6.10 imorse å skulle vara på Arlanda kl 7.....gale...så nu e jag i gbg o ska sova där.


Jobbigt å vara sjuk. Krya på dig.

Synd o missa glasseventet, vi missade det åxå.

Hur har du det nästa v?
Kanske kan ses nåt då?

Jag flyger månd sen stand by tis-fre så kan inte planera nåt till 100 %...men prelboka?


ha en mysg helg,

kram kram

#2 - tess

Åh så fina :) jag hoppas våran hund ska acceptera mini

#3 - Fru Filosofi

Oj vilken fin kisse =) Jag älskar katter... har 2 själv =) haha.