bambi

Korv och spaghetti på ett lite roligare vis
Här kommer ett tips på ett roligare sätt att äta spaghetti med korv. Det ser ut som att spaghettin växer ut ur korven, vilket barnen brukar tycka är väldigt roligt!
 
 
Det är väldigt enkelt att göra. Det är bara att ta okokt spaghetti och sticka i korvbitar. Jag använde chorizokorv (som vanligtvis har 70-90% kötthalt) och stack in fyra spaghettin i varje korvbit:
 
 
Sen är det bara att koka alltihopa i en stor kastrull (jag hade i lite extra spaghetti också) och koka enligt anvisningarna på spaghettipaketet.
#1 - Tess

Det där gjorde jag för ett tag sedan och även jag som vuxen tyckte att det var kul att äta den...hehe :-)

#2 - Anonym

Det här har du tipsat om förut eller så var det en annan bloggare för detta minns jag tydligt...

Svar: Jag råkade publicera det igår av misstag... så inlägget syntes på bloglovin igår....
bambi