bambi

Loppi Blogbag och lite bakning på gång
 
Hej alla fina bloggläsare! Idag var jag iväg och hämtade ut min Loppi Blogbag med en massa roliga produkter att testa. Om ni har en blogg så kan även ni anmäla er till Loppis blogbag! Jag kunde inte motstå att anmäla mig till deras blogbag då jag såg att man fick ett Nicke Nyfiken aktivitetskit från Stena Line, ni vet ju hur mycket Leah älskar Nicke Nyfiken (jag kan se framför mig redan nu hur hon kommer att tjuta av glädje när hon kommer hem och ser det).
 
Sen så innehåller bagen även grillsåser från Coop, duschcreme från Barnängen och salladsost från Arla Apetina. Sen så fick man även en trevlig bakbok från Milda, så nu har jag en massa nya recept att testa!
 
 
Och på tal om bakning så har jag redan lite bakning på gång:
 
 
Ska göra cupcakes och baka surdegsbröd!
#1 - Mika

Jag planerar en liten grillkväll med några vänner nästa helg - kan du inte berätta vilka grillsåser du gillade bäst, coops eller heinz? :) kram!

Svar: Jag skulle nog säga Heinz! :)
bambi

#2 - Mika

Då blire Heinz :) Tack för svar!