bambi

Me&i visning med en massa god fika!
 
Idag åkte jag Roslagsbanan för allra första gången (och då har jag bott i Stockholm i snart 10 år) för att jag skulle ut till Ewa som hade bjudit in till me&i visning. Ewas dotter visade upp sin grodtunika för oss och jag blev bra sugen på att köpa en likadan till Leah men jag köpte lite annat istället  :)
 
 
Det var väldigt trevligt att sitta ute på verandan och fika och kika på me&i's fina kläder. Även Anna och Martina var där och det är alltid lika trevligt att träffa dom!
 
 
Ewa bjöd på så mycket gott! Jag kunde inte låta bli att smaka lite av allt. Jag som älskar att baka blev mycket inspirerad!  :)
 
 
Morotskaka var det länge sen jag åt så det var riktigt gott!
 
 
Massa goda muffins!
 
 
Kladdkaka med kokostäcke och cheesecake med passionsfrukt! Mums!
 
Tack Ewa för en jättetrevlig eftermiddag!  :)
#1 - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Var kul att träffas idag! Ja Ewa hade verkligen bakat massa gott. Åt nog lite för mycket jag..

Ha det bra!

#2 - Tjejmorsan

Tack snälla för att du kom idag :)
Och tack för den underbara presenten :) I LOVE IT!!

Kram

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

ser verkligen trevligt ut!

#4 - dianasdrömmar

Fika och shopping sämre kan man ha det :) kram Diana