bambi

När det är 15% rabatt på bakprylarna så är det svårt för Bambi att låta bli att handla något!
 
Eftersom det inte blev något spa igår så gick jag och maken lite på stan där svärföräldrarna bor. Vi gick förbi Panduro Hobby och jag tjöt lite av lycka när jag såg att dom hade 15% rabatt på alla deras bakprylar! Så som ni förstår så kunde jag inte gå därifrån tomhänt.
 
Jag köpte ett stort dekorationsset med många olika utstickare, olika verktyg och en liten kavel som är perfekt till sugar paste. Det följde med en bok om hur man gör dekorationsblommor också som verkar väldigt bra! Detta set kostar vanligtvis 169 kronor vilket känns väldigt prisvärt.
 
 
Panduro brukar ha ta 3 betala för 2 för sina strösselburkar och det är alltid roligt att ha lite olika sorters strössel hemma.
 
 
Jag brukar försöka köpa på mig lite olika omslagspapper när jag hittar något ovanligt och fint, som detta på Panduro 10 meter för 59 kronor.
#1 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Lagerhouse har fina omslagspapper :) Jättefint Bambipapper du hittat. Ses på Onsdag fina !!

#2 - ::Ulle::

Jag skulle kunna handla ihjäl mig på Panduro, av alla deras olika saker, haha! Förstår att du inte kunde motstå det du köpte! :) Ser fram emot fina skapelser!