bambi

Varning för en massa matbilder!
 
Igår tog jag med min finaste Natali på ett matevent med Heinz. Heinz lanserar tre nya BBQ-såser så självklart bjöds det på grillat!
 
 
BBQ Spicy, BBQ Classic och BBQ Sweet heter dom tre nya såserna. Min favorit var BBQ Sweet.
 
 
Men maten var inte färdig och serverad när vi kom utan vi fick alla hjälpas åt och laga den tillsammans! Det är alltid roligt och jag gillar såna här events där man får göra något litet tillsammans för att senare sätta sig ner och njuta av det goda. 
 
 
Nu tog jag inga bilder på själva grillandet, för vi fick springa ut och grilla och jag tog tyvärr inte med kameran ut! 
 
 
Det är så otroligt gott med grillat och såserna gav verkligen maten det där lilla extra. Men sen så är jag så svag för BBQ-sås och äter det då och då till kött året runt.
#1 - Cecilia

Jag gillar din blocgg. Jättemycket. Verkligen... Men nu kommer det ett men (och jag vet att det varit på tapeten tidigare)... Heinz, Jysk, Pizza Hut, McDonald´s, Ladurée, Britax, René Barbier....

Jag hajjar att det är ett win win när man bloggar. Men jag tycker att det är en aning trist när det blir för mycket, av vad jag tolkar iaf, reklam.

Men som sagt - jag gillar verkligen din blogg i övrigt; baket, tankarna, fungeringarna, reflektionerna :).