bambi

Vinnare av Monster High
Då var det dags att presentera vinnarna i Monster High tävlingen! Grattis! Maila mig era adresser på: [email protected] 
 
 
TUMADRE 2013-04-17 @ 22:57:52 Blogg: http://tumadres.se
 
Paris = SCARIS (city of frights)!
 
Åh, denna tävling önskar jag att vinna för Alice skull. Hon är helt tokig i Monster High och ska ha allt; dockor, kläder, smycken, pennor, filmerna... allt! Just en "Frankie i Paris eller kanske Abbey eller Clawdeen går lika bra", har jag hört gång på gång på gå på gång....
Hon frågade mig dessutom häromdagen om jag inte kan blogga om Monster High- dockor, så att vi får hem sådana. Om det vore så! Det var lite omvänt tänkt eftersom jag ju i land bloggar om nya saker som hi köpt/fått. He he, men det var inte helt dumt! :-)
 
 
 
Lii 2013-04-17 @ 12:55:21
 
Åh, min stora grabb skulle älska detta! Hoppas på att få överraska honom :)
Svarar: Scaris
 
 
P.S. Ni vet väl att ni fortfarande kan vara med och tävla om fina väskor från Ecco?
 
Och imorgon kommer receptet på regnbågskakorna i bloggen!
#1 - TUMADRE

TJOHOOO! ❤