bambi

Aj, aj, aj....
 
 
Jag har hållt på och bakat så här på kvällskvisten men det tyckte inte min visp till kitchen aiden om. Tror att jag har kört lite för hårt med den.... Jag älskar verkligen min kitchen aid men ibland känns det som att den inte tål allt för mycket. Jag brukar ju vispa frosting och ibland kylskåpskallt smör (vilket jag verkligen inte borde göra men ibland glömmer jag att ta fram smöret en stund innan) med den och är inte så försiktig alltid. Tråkigt att behöva punga ut med 450 kronor för en visp, men det är redan beställt. Kan inte leva utan den....
 
Vad jag har bakat får ni se senare, men det är juliga bakverk kan jag avslöja  ;)
#1 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Spännande men tråkigt att den gått sönder!

#2 - carita

hej!
om jag glömmer ta ut smöret så kör jag det i mikron några sekunder så blir det perfekt konsistens