bambi

Black Diamond
Förlåt för min korta bloggfrånvaro men det har verkligen varit fullt upp denna vecka. Mina IB-elever hade deadline för sina extended essays (som är som en vetenskaplig uppsats som dom ska skriva) denna vecka så mina fem elever som jag handleder har sysselsatt mig mellan varje lektion och varje kväll har jag suttit och besvarat mail eller läst deras senaste versioner av uppsatserna.
 
 
 
Men i onsdags så klämde jag in ett litet trevligt frukostevent som Philips bjöd in till. Det skulle handla om manlig skönhet, passande nu så här inför fars dag. 
 
 
Philips presenterade sin supersnygga Black Diamond eltandborste som blev utsedd av Café till årets groomingmaskin. Den använder sig av sonisk teknik som gör att vattnet kommer in mellan tänderna och även gör rent uppåt tandköttet. Känslan ska bli samma som efter det att tandläkaren har gjort rent tänderna. 
 
 
Jag blev såååå sugen på att själv använda Black Diamond tandborsten men jag tror att maken ska få den, tillsammans med den nya rakhyveln Beard Trimmer 9000. Sen så har jag tänkt baka Blondies (brownies med vit choklad och pekannötter) till honom eftersom han gillade dom så mycket  :)
#1 - Hanna Fornhem

De demade möjligen inte någon bra hårklippningsmaskin. Vår är så dålig och eftersom både son och make klipps med maskin behövs en bra- de har väldigt tjockt hår :)

Svar: Nej, det gjorde dom tyvärr inte...
bambi