bambi

Christmas Clean
 
Åh, nu längtar jag ännu mer till julen när jag luktade på det underbara rengöringsmedlet Christmas Clean från Maison Belle. Helt underbar doft! Doftar verkligen jul!
 
Ren lyx skulle skicka mig ett paket med lite rengöringsprodukter men jag visste inte vad jag skulle få, så jag skrek nästan rakt ut av lycka när jag såg just denna jul-rengöring... haha... tänk att man kan bli så glad över lite rengöringsmedel  ;)
 
Maison Belles produkter är dessutom biologiskt nedbrytbara, certifierade för icke giftiga rengöringsmedel för hushåll och aldrig testade på djur, JIPPEE!
#1 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

I know the feeling - älskar de där produkterna!!

#2 - AktivaDagar

Så snygg flaska dessutom! Ren prydnad att ha framme...

#3 - Lina

Åh det lät gott :) kram