bambi

En ny tema-vecka?
Jag frågade tidigare var ni tyckte om brownie-veckan och om jag kanske skulle köra en ny tema-vecka. Det verkade som ni gillade tema-veckan och jag har fått några förslag på att jag borde köra en cupcake-vecka, kladdkake-vecka eller saffran-vecka. Så, eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig (skulle vilja köra ALLA!) så tänkte jag att ni kunde vara med och rösta fram vilken slags tema-vecka ni skulle vilja ha nästa gång:
 
 
 
 
#1 - Amandas jul

Saffran såklart!!! :)

#2 - U

Amerikanskt tema hade varit toppen att få ta del av! Jag och fästmön gifter oss i Miami om en månad och ska ha fest på nyår med amerikanskt tema för våra nära och kära. Vi ska göra allt själva och kan verkligen behöva inspiration/tips på både amerikanska maträtter och bakverk!

#3 - U

Ser att det blev saffran som vann.. Typiskt! Har du möjlighet att ändå tipsa om sånt som är typiskt amerikanskt så tar vi tacksamt emot alla tips vi kan få!