bambi

Ett gott betyg
 
Det är väldigt väldigt sällan som jag bakar något mer än en gång. Tidigare så är det typ bara Cookiebrownies som jag har bakat flera gånger men nu har jag faktiskt bakat Blondies igen för tredje gången på två veckor (vilket verkligen är ett gott betyg i min värld)!!! Det blev ju till maken på fars dag men sen igår igen, för dom är ju så sjukt goda!!
 
Sen så har jag planerat in allt som ska bakas inför Saffrans-veckan, som ni röstade fram. Jag hoppas att den blir av nästa vecka, om inget oförutsett händer!
#1 - Mika

Alltså, sen du la upp ditt recept på blondies första gången har jag också snöat in lite på detta trevliga bakverk :) Förra helgen gjorde jag Snickerdoodle blondies/bars. Råkade grädda dom lite för kort och dom blev liksom kanelbullekladdiga i mitten. SÅ gott. Testa!
http://stylishcuisine.com/?p=1052

#2 - tessa i höghuset

Oj, blir det saffransvecka! Undrar om du inte kommer att bli rätt trött på saffran, det är ju rätt speciellt. Men roligt att läsa om för oss, säkert.

#3 - Emma L

Testade ditt recept på Blondies idag och det fick tummen upp i min familj :) Jättegott! Fast jag glömde köpa Pecannötter och fick ta hackade walnuts istället, funkade kanon!
Ska ta med en låda såna till min morbrors överraskningsfest i morgon :D

#4 - dianasdrömmar

Men gud så gott :) kram Diana