bambi

Finaste vinsten - en ny säng från Jysk!
 
Den stora vinsten som jag fick hem idag var en helt ny säng! Jag hade varit med och tävla hos Prat PR under deras pressdag och jag blev en av tre lyckliga vinnare. 
 
Det är en Temprakon, 90 x 200 cm som jag fick hem (som Jysk just nu har ett superbra erbjudaande på, kan jag tipsa om).
 
 
Leah blev HELT ÖVERLYCKLIG. Hon prov-hoppade den och provlåg i den och ville inte lämna den.
 
 
Och utbrast också "jag älskar min nya säng!". Hon är ju van vid att ärva det mesta av Zack så jag tror att hon tyckte det var väldigt speciellt att få något nytt och även att få en sån stor säng nu när hon är så stor. Det var så underbart att se henne så glad  :)
#1 - Sanna

Grattis till vinsten!

Kram Sanna

#2 - Carolina

Stort grattis till en fantastisk vinst! Kram

#3 - Fröken M

Gud va kul ! stort grattis till en toppen vinst :)

#4 - Fia

Grattis. Ser ut att vara en riktigt fin vinst. Passar ju bra att sluta med nappen när hon är stor och får en stor säng:)

#5 - Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

vilken toppenvinst :)

#6 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Men vilken härlig vinst! :)