bambi

Ingen rolig start på dagen....
 
Idag är jag hemma (igen) men denna gång är det Zack som inte mår bra. Han började dagen med att inte ville gå upp ur sängen och han som alltid är så pigg på morgonen. Han har en morgonrutin som går ut på att han jagar rätt på Hera (vår katt) och tar henne i famnen och sätter sig i soffan och ser på barnprogram. Så är det varje morgon. Han är alltid jättepigg på morgonen, oavsett hur sent han har lagt sig. Så vi anade att det var något som var fel. Han fick ligga kvar i sängen medan vi åt frukost och helt plötsligt hur vi hur han kräks.
 
Så, det var bara att besluta vem som skulle vara hemma med honom. Efter det har han kräkts en gång till men både Zack och Leah har en tendens att kräkas när dom har feber så det är så svårt att veta om det är magsjuka (eller vinterkräksjukan) eller om det bara är på grund av febern?
 
#1 - Agnieszka-2barnsmorsan

Krya på honom!

#2 - tindra

Krya på lille killen.

#3 - frida

kräks också så fort jag har 38 grader (är lågtempad) vet bara om att jag har haft magsjuka en gång i mitt liv.
Hoppas att det bara var feber och inte magsjuka, hoppas han mår bättre :)

#4 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Usch då! Hoppas han mår bättre nu!

#5 - Millan - två små och mamma mu

Hoppas han mår bättre!
För övrigt tyckte jag att bilden var himla roligt, det är så himla sant!