bambi

Instantly thick från Marc Anthony
 
Jag fick hem lite nyheter till håret från Marc Anthony att testa och recensera. Jag tyckte det var perfekt med hårprodukter som ger volym direkt. Jag som har så tunt/fint hår behöver verkligen det. 
 
Jag älskade doften, vilket verkligen är ett stort plus. Jag tycker annars att stylingprodukter inte brukar lukta så gott. Men det gjorde verkligen dessa!
 
Sprayen är favoriten, mousse är jag inte lika förtjust i och det blir lätt kladdigt. Men sprayen var väldigt enkel att använda och spraya direkt i hårbotten. Man känner direkt att den ger volym och håret känns tjockare. Enkel och använda och ger bra resultat, så sprayen kan jag verkligen rekommendera!
 
#1 - Catharina

Gillar verkligen din blogg! Har ni testat Oriflames kroppsvård? Dess produkter rekommenderar jag.