bambi

Mini Rodini pre-spring
 
Mini Rodini släpper sin pre-spring kollektion nu i dagarna med körbärsmönster men också såååå söta siamese-katter! Åh, för första gången denna höst så har jag känt ett riktigt ha-begär när jag kikar på Mini Rodinis kläder. Jag har varit riktigt riktigt besviken på deras höstkollektion men nu är allt förlåtet - nästan!
 
My god så söta katter! Vill ha allt med dom på!
 
#1 - Lina

Himla fint :) Ses vi kanske imorn? kramar

#2 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Superfin ! Jag är ju inget Mini Rodini fan alls men den här var ju bara underbar. Undras om den kommer i nån heldress?

#3 - fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Jag vill också ha allt de kommer ut med nu. Antar att det är ganska bra kvalitet på plaggen, eftersom de är ganska dyra. Iallafall för en fattig småbarnsfamilj. :)