bambi

Pappan till mina barn
 
 
Jag tycker att maken är en underbar pappa. Han leker och skojar med dom men är också väldigt kärleksfull gentemot dom.
 
Innan vi fick barn så trodde jag att vi skulle vara oense om barnen och deras uppfostran ibland men det är vi extremt sällan. Vi samarbetar väldigt bra när det gäller barnen och vi lyssnar på varandra när det gäller hur vi ska uppfostra barnen. Maken är verkligen en delaktig pappa och har varit det ända från start. Något som jag är väldigt glad och tacksam för.
 
Grattis på Fars Dag, älskling!
#1 - Bee

Jag sa samma sak till en väninna hör om dagen att maken är en sådan delaktig förälder. Men visst lever vi i ett knasigt samhälle för inte många skulle ge en mamma beröm över att hon är en sådan delaktig mamma... Det här är inget kritik mot det du skriver, jag reflekterade över detta fenomen nu så här i fars dagtider.