bambi

Vinnare
Det är ju dags att utse några vinnare i dom senaste tävlingarna jag har haft på bloggen. Först är det vinnaren av ett superhärligt kit från Pyrex värde 1000 kr. Det blev: 
 
 
Grattis! Maila mig din adress så kommer snart ditt Pyrex-kit hem till dig!
 
 
 
Sen så hade jag fyra biljetter till Turtles-eventet på söndag och det är ju så underbart att få ge bort "upplevelser" till er fina läsare! Jag tyckte att Carina hade en bra idé om att utse två vinnare som får två biljetter var istället för bara en vinnare av fyra biljetter. Så vinnarna blir:
 

Carina s

2013-11-21 @ 07:38:43

Om en vecka ska jag åka från min lilla kille i två hela veckor. Det kommer bli urtufft. Vore så mysigt att få gå på nåt riktigt mysigt tillsammans innan. Nåt han aldrig skulle få uppleva annars. Sånt som vi vanliga läser om man aldrig får gå på själva. Har sett att många vill ha två biljetter, kanske kan du dela upp dem o dra två vinnare?

 

 

Mette

2013-11-19 @ 21:11:29

Åh, vad jag önskar vinna detta så jag och Jack kan åka iväg på egentidsmys i Stockholm. Han blev storebror för några månader sedan och det hade varit fint att vara bara vi två lite :) dessutom älskar han turtles och önskelistan till tomten är lång med en massa turtles prylar :) håller tummarna!

 

Maila mig era förnamn och efternamn så skrivs ni upp på listan i dörren! Min mailadress: [email protected]

GRATTIS till alla vinnare!

#1 - Hanna

Åh, vann jag!? Mina prinsar- eller ja, Törnrosas prinsar, med hjärtat på det rätta stället :)

Tusen tack!!