bambi

Barn & Baby mässan med smygtitt på kommande nyheter!
 
Det är många mässor nu, lite överallt. Denna helg är det Barn & Baby mässan vid Kistamässan. Den är inte öppen för allmänheten utan för för folk inom branschen. Vi är några bloggare också som har fått inbjudan dit för att titta på nyheter och saker som kommer inom barn & baby.
 
 
Babyzen visade upp sin nya YoYo 0+. Vi har tidigare testat deras YoYo som är en helt underbar resevagn, men den har ju bara haft sittdel men nu kommer den alltså till bebis också. Då kan man se byta ut liggdelen till en sittdel. Så smidigt att kunna ha en sån lätt och enkel resevagn även till spädbarn.
 

Klippan visade upp så fina tyger med Helly Kitty, till och med disktrasor med katten på!
 

Dessa, här ovanför, var några av mina absoluta favoriter på hela mässan! Dom kommer från Maki.
 

Allt här ovanför är nyheter från Dinglisar. Årets kollektion (dom byter varje år men har givetvis några "standard" som är med i varje kollektion) har sköldpaddor och dalmatiner.
 
 
 
Dooky kommer med världens smartaste grej, som jag önskar skulle ha funnit för länge sen. Ett handtag som passar alla vagnar, som man kan sätta mellan handtagen för att enkelt kunna köra vargnen med en hand! Varför har ingen kommit på detta förut?? Sen kommer den bara att kosta 199 kronor!! Den ska komma till våren.
 

Geggamoja var där också och visade upp vårens nyheter, bland annat så kommer en massa plagg i mjukaste denimtyget!
 

Fler nyheter från Geggamoja.
 

Detta bilagarage från Jabadabado tyckte jag var så fin!
 
Som ni ser så kommer det massor med roligt till våren! Nu ser jag fram emot den ännu mer  :)
#1 - Amandas jul

Jag gillar vagnen och Geggamojja har ju alltid så fina prylar :)

#2 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Å så mycket härliga grejer! Älskar snuttisarna från geggamoja. Vagnen på första bilden tycker jag mest dock ser ut som en leksaksvagn men jag antar att den ser rejälare ut i verkligheten.

#3 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

ja gillar inte alls yoyon kan inte låta bli att tycka de ser ut som en dockvagn :P

#4 - lina

Jag ser att jag missade mkt som du hade tagit bilder på, ändå var jag där 3,5 h.... kram kram

Svar: Och jag var där i bara en timme :)
bambi