bambi

Bullogram
 
Igår hade jag hela sex stycken utvecklingssamtal. Jag brukar bli trött i huvudet efter 2-3 stycken men jag vill bli av med dom innan höstlovet. Så jag var något mossig i huvudet igår när jag kom hem men blev glad när jag såg att det hade kommit två fantastiska bud hem till oss! Båda fint inslagna i paket. Det ena var från Bonjour och Bullogram. En stor låda fylld med rosa bullar
 
 
Under hela oktober så har Bullogram en kampanj där man skänker 10 kronor till Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj när man skickar ett bullogram (vilket är superenkelt att göra, bara att skicka ett sms!). 
 
En himla trevlig överraskning att få en bulle (eller flera) så där och samtidigt så stödjer man Cancerfonden! Tummen upp för det!
#1 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag är helt emot alla rosa kampanjer. Jag skänker hellre pengar direkt till bröstcancerfonden än att köpa dyra saker där bara en liten del går dit.

#2 - Fröken M

Härlig överraskning ! nybakta bullar blir man alltid glad av, och speciellt efter en lång dag på jobbet :)

#3 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Dom såg riktigt goda ut :)

#4 - Beata

Vilken rolig grej, skickade precis ett bullogram till min väninna :-) Skönt med såna kampanjer, det sätter fokus på att det behövs mer pengar till forskning.

#5 - Ejkej

Kul grej, men trist att det skulle häntas i en pressbyrån eftersom det inte finns i alla städer, och direkt blev många uteslutna. :(

#6 - A

Vet precis vad du menar, hade 8 st utv-samtal idag,
man blir helt slut i huvudet... Men samtidigt är det väldigt givande och tycker man fokuserar ännu mer på hur man undervisar och testar eleverna i de olika momenten. Bra att man stämmer av med dem och sig själv så här 2 mån efter skolstart.

Och du.. Snart är det lov då får vi samla nya krafter :-)